måndag 28 december 2015

Tre...

Tre namn jag går under
1. Den arga på berget ;)
2. Tess
3. Therese

Tre ställen jag bott på
1. Utanför Skillingaryd
2. Jönköping
3. Utanför Malmbäck


Tre ställen jag arbetat på
1. Vaggeryds Kommun
2. Svenska Kyrkan
3. Ragges kiosk och Gatukök


Tre saker jag älskar att se på

1. Once Upon A Time
2. Hart of Dixie
3. Bonde söker fru


Tre ställen jag varit på/i
1. Helsingfors
2. Kiel
3. Ullared läskigt många gånger


Tre saker jag älskar att äta
1. Salt Lakrits
2. Smörgåstårta
3. Himmelsk gryta


Tre saker jag ser fram emot
1. Året 2016
2. Våren
3. Dansbandsgala i Ullared sommaren 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...