måndag 7 december 2015

Nom nom...



Förra veckan kom det ett paket på posten från Loppi och det var dags för en härlig Loppi Blogbag med produkter från Finax. Helt glutenfria! Och jag måste säga att det är fantastisk att något som är glutenfritt kan vara så gott. Min favorit är helt klart Muslin (Äpple, päron och ingefära). Krispig och god!




Lantbrödsmixen misslyckades jag totalt med. Jag och mixer brukar inte vara vänner även om jag läser instruktioner tydligt så brukar det liksom bli stenhårt. Smakade dock helt okej och säkert ännu bättre om någon annan jag gjort det!

Både Granola Naturell och Granola (Fläder och Jordgubb) är favorit. Den sistnämnda har jag ätit tidigare. Mycket goda och fräscha smaker. Jag gillar ju det krispiga! Och mättande är de allihopa eftersom de innehåller en hel del fiber så magen håller sig glad länge! 

Och det var naturligt kul att få testa de andra. För jag erkänner att jag ibland köper en del av gammal vana och då är det perfekt att få testa på något nytt så man inte blir så insnöad på vissa produkter.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...