onsdag 16 december 2015

Tomten har skickat paket!


Igår kom det en avi till mig. Och idag har jag hämtat ut ett paket från Secret Santa. Jag har tappat räkning i hur många år vi kört denna grej på ett hästforum där jag hänger, men det är lika spännande varje år. Det finns en Big Santa som sköter det hela med att se till alla skickar ledtrådar, adress med mera och sedan lottar Big Santa, vem som ska köpa till vem och sedan får man ett meddelande med all nödvändig information! Ett helt gäng underbara människor som förgyller andra människors liv :) Nu ska jag bara vänta till 24/12 och öppna, men jag erkänner jag är nyfiken! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...