lördag 11 januari 2014

Underbart!

Åh idag har jag haft en sådan dag när jag har fått en hel del gjort här hemma. Det har städats och pysslats och ändå har jag hunnit med att motionera en rejäl promenad och varit social vid fikagäst. Sen ikväll kom Majas morföräldrar hit så jag och sambon fick åka iväg och storhandla för oss själva. Det är lite vardagslyx!


I alla fall så är det underbart skönt när man hinner med saker man kanske inte tänkt att hinna med. Dessutom fick man en glad nyhet ikväll och jag gläds åt dem som fått denna glädje för det är de värda eftersom de alltid ställer upp i vått och torrt!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...