måndag 13 januari 2014

Kyla är skönt!



Idag fick jag "egentid" eftersom Maja skulle klara sig själv på förskolan idag. Och vad gör mamman då? Jo, mamman klär på sig i det kyliga vädret och går en lång och härlig, men kylig promenad. Åh vad jag trivs när det är ett gäng minusgrader. Luften är så frisk och kölden nyper en i kinderna. 

Verkar dock inte som det ska vara så länge detta väder tyvärr. Om en vecka verkar det bli regn, inte vad jag önskar mig! Hade hellre haft som det är nu!

Maja hade haft det riktigt bra idag på förskolan. Och jag kände ingen större oro för det heller för hon har jättebra pedagoger där. Så det var en nyvaken Maja jag fick hämta idag och sen har det varit fullt ös här hemma minst sagt. Precis som det ska vara! Imorgon är det bara några få timmar som Maja ska vara där så sen får vi nog hitta på något roligt, kanske baka något gott?!

//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...