fredag 31 januari 2014

Som jag har längtat...

Som jag har längtat efter denna dag. Trött som sjutton är jag, men nu är det helt enkelt fredagsmys. Det blir dock sängen här inom en väldig snar framtid. 

Mår nämligen lite halvskumt! Ryckningar i ena ögat, men det är nog på grund av tröttheten och sedan fryser jag rejält. Så det får bli en varm dusch och ulltossorna på fossingarna sen! 

Jag håller tummarna för att jag studsar ur sängen imorgonbitti efter en natts skön och härlig sömn. Energi lär behövas för morgondagens snöskottning. Det har snöat en hel del här och det snöar en aning än. 

Hoppas på en helg med massor av sömn, motion och en gnutta mat. Kanske vara lite social också!

//Tess

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ryckningarna i ögat har gett med sig och att du har fått rejält med sömn. Hoppas också att din helg har varit lugn och skön.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag utsövd :) Känns mycket bättre, men det är nog någon lurig förkylning som inte vill bryta ut helt!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...