onsdag 12 december 2012

Överraskningar...

Det är alltid trevligt med positiva överraskningar. Igår kom det faktiskt två sådana i min brevlåda. En var från Skånemejeriet, där jag hade vunnit en bok i deras julkalender. Sedan kom även min julklapp från Secret Santa. Spänningen är olidlig om vad som kan tänkas finnas i det sistnämnda. Även om jag är 31 år gammal så älskar jag paket!

Idag har vi varit på bvc. Maja har nu sprängt 5-kilosgränsen och vuxit 1½ centimeter sedan sist på längden. Inte undra på att man tycker pyjamaserna verkar krympa i tvätten. Lite tråkigt när man får plocka undan en del söta kläder. Det går ju så otroligt fort fast samtidigt är det ju skönt att Maja växer som hon ska.

Jag sitter faktiskt och myser över en annan sak idag också. Skit på dig (Du kanske inte vet vem du är), men nu har jag hittat ett äss att förvara i rockärmen, så nu skall jag bara författa mig lugnt och sansat i mina kommande synpunkter som skall skickas in. Ja, jag ska vara ärlig ibland tycker jag det är lite skönt att bli uppretad och sedan finna något riktigt bra. Det är lite som skratta bäst som skrattar sist ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...