måndag 31 december 2012

Gott Nytt År...

Hejdå 2012, Hej 2013!

Snart är 2012 ett minne blott och ett nytt och härligt år väntar i form av 2013. Med ett nytt år känns det lite som en formatering, det blir en ny start, full av möjligheter. För min egna del så tror jag 2013 kommer bli ett oerhört bra år.

Nyårslöften blir det inga för jag behöver inte ge ett nyårslöfte för att gå ned i vikt, för det skall jag göra med eller utan nyårslöfte. Är taggad till tusen och vet att jag kan. Lite mer än två månaders "soffmys" och "Jag äter vad tusan jag vill" liv så är det dags att ta sig i kragen nu när julens frestelser är förbi.

Inatt vid tolvslaget kommer ett år fulladdat av händelser. Förhoppningsvis skall man träffa nya och härliga människor samt får uppleva en massa roliga saker. Ohärliga människor och tråkiga händelser hoppas jag att jag slipper under 2013.


Gott Nytt År//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...