måndag 24 december 2012

Nattinatt...

Nu ska strax en trött Tess krypa ned i sängen. Förkyld är jag sedan några dagar tillbaks och så natten till julafton innebar sömnbrist på grund av rinnande näsa och ont i halsen. Fast denna julafton har varit en den mysigaste på länge. Det blir så mycket mysigare med en liten bebis! Snälla hade både jag och Maja varit för tomten kom med många julklappar till oss båda. Fast jag hade nog varit extra snäll för under min vackra gran här hemma fanns en surfplatta :) Nu tyckte jag dock om alla mina julklappar stora som små. Det är bara att inse att jag är bortskämd, men jag är ju ärlig och erkänner det i alla fall. Hoppas alla ni andra också har haft en trevlig julafton.

Nattinatt på er alla//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...