onsdag 19 december 2012

Lik sin mamma...?

Idag har Maja visat sig vara som sin mamma. Maja kan faktiskt precis som sin mamma räcka ut tungan särskilt när det handlar om att bli fotograferad. Skönt att hon har något efter mig i alla fall. I övrigt är det lugnt här uppe på berget. Jag har sett ut en av kungsgranarna som kommer bli alldeles "perfetto". Fast nu känner jag mig inte riktigt pigg så hur det skall gå med julpynt och annat det blir nog en historia för sig själv. Det blir till att försöka mota olle i grinden ikväll med vitlök och andra mindre smakgoda saker.

Dessutom är jag gruvligt orolig för Bella Bus som gjorde en rejäl vurpa vid insläppet ikväll nere vid stallknuten. Var nere innan, men inga tecken på varmt ben eller ont någonstans så det gick antagligen bra *Peppar peppar*.

(Bilden är gammal som gatan och påminner mig att ta tag i vikten NUUU!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...