söndag 4 september 2011

Söndag

Det är inte klokt för det nämligen redan söndagsmorgon. Tiden rinner förbi i en väldig fart. Igårkväll fick jag riktigt ont i min rygg under svamppromenaden, men nu känns det som det har gått över * Tack och lov*. Krämpor och värk har jag inte tid med nu, för det ska ju köras ved även idag. Hade galet svårt att somna inatt för jag låg och funderade en massa, men somnade till slut och vaknade av ett ryck. Drömde en sån sjuk mardröm typ blev jagad av en motorsågsman som sprang runt i mitt hus. Ibland kan man verkligen fundera på vad man får allt ifrån? I alla fall till slut somnade jag om och vaknade ungefär för en timme sedan. Nu blir det frukost-time!

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Och jag som tycker du ska ut och roa dig lite mer. Ut och ha kul på krogen eller nåt! Sitt inte hemma jämt!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...