tisdag 27 september 2011

Idag vill jag bara skrika rätt ut!

Åh jag blir galen snart! Vill bara skrika rätt ut!
2011 skulle bli mitt år! Men något gick snett?
Eller är det så att 2012 ska bli mitt år istället?
Ja, jag vet att jag gnäller massor nu!
Jag har till råga på allt blivit en Tess som jag inte tycker om.

Efterlysning: Vart är Tess?
Vart tog den busiga och glada Tess vägen?
Hon är ca 165 cm lång, blågrå ögon, väger några kilo för mycket.
Tess har dessutom mörkt hår med lite mörkröda nyanser i.
Såg alltid ut att ha något nytt hyss för sig och hörs alltid!
Ofta promenerades med en styck hund som om hon hade eld i baken.
Om ni ser henne! Messa mig omgående!!!


(Elektra saknar sin matte?)


1 kommentar:

  1. Man kanske ska lägga ut lite lockbete i form av salt lakrits så kanske Tess hittar hem? Fast det är väl inte konstigt att du känner som du gör, allt som händer och ingen lugn stund. Du behöver en weekendresa någonstans och hitta dig själv igen!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...