torsdag 22 september 2011

Sådan matte, sådan hund!


Vi är på "Räcka ut tungan" humör! Vi är förbaskat trötta på regn.
Vi vill ha soliga fina höstdagar och inte en massa höstrusk med regn.
Fast det är nog jag som gnäller mest. Har inte kommit till ro riktigt än.
Alldeles för många måsten just nu känns det som.
Inget blir riktigt som jag vill heller. Kan det krångla så kan det.
Nu försöker jag ladda batterierna för lördag. Äntligen!
Bokmässan here I come. Som jag har längtat.
Det är en av årets höjdpunkter!
Men jag har lovat mig själv att inte shoppa för mycket böcker.
Fast jag vet ju hur jag är, när jag väl håller i en intressant bok.
Nu ska jag bara lägga upp en plan på vad jag vill se på mässan.
Puss på er//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...