lördag 24 september 2011

I böckernas värld


Idag har jag spenderat större delen av dagen i Göteborg för att spana runt på Bokmässan. Åh vad jag älskar denna miljö. Att få massor av inspiration av böcker att läsa, att se författare, träffa människor och se roliga små prylar också för den delen. Blev några små fynd i alla fall! Mycket böcker som har med mitt yrke att göra om t.ex. inskolning och utomhuspedagogik. Jag har i alla fall beslutat att omgående boka in hotellrum till nästa års bokmässa. Ska skämma bort mig då för fötterna blir galet trötta efter ett besök där.

Kram//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...