torsdag 29 september 2011

Sommarvärme trots hösten är här!


Vilken underbart skön dag det har varit. Nästan mer eller mindre sommarvärme idag. Precis vad jag behövde massor av sol. Tog en skön och avkopplande promenad ikväll med Elektra efter att ha arbetat och pluggat. Perfekt för rensa huvudet på en grubblande Tess. Snart är det helg! Vardagarna rusar förbi fort också! I helgen är det Skillingaryds marknad som skall besökas. Får väl bli att köpa en och annan höstblomma så att jag kan göra höstfint i krukorna. Dessutom blir det en del tentaplugg! Åh vad jag längtar till att minitentamen är över och förhoppningsvis godkänd. Kändes lite bättre i sinnet idag när jag såg att några moment var avbockade och godkända idag. Imponerad av att jag faktiskt fick VG i uppgiften "Hållbar utveckling" som det kändes jag flummade runt i. Ibland får man en och annan positiv överraskning och det gillas!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...