onsdag 1 april 2020

Välkommen april!

Nu har april anlänt! Idag var det inga minusgrader på berget och det är ju positivt! Har inget aprilskämt att delge. Verkar som det liksom stannat av i år pga läget i vårt land. Hoppas dock att april blir månaden när det vänder och corona-fallen minskar till slut.

Jag har mått bättre de två senaste dagarna vilket känns hoppfullt. Energin har återkommit mer och mer! Jag har ju inga problem att sysselsätta mig här hemma. Om jag inte läser eller ser på film så städar jag, bakar, pysslar om djuren, promenerar eller fixar i växthuset och tar hand om förodling. Längtar efter varmare temperaturer nu så jag slipper vantar och mössa, men idag luktar det verkligen vår här hemma på berget. Sen är det ju inte fel att kvällarna blir ljusare! 

//Tess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...