fredag 24 april 2020

Blä

Dag fyra och dag fem är inga höjdare efter cytostatika-behandling. Inget smakar gott, illamåendet kommer och går liksom hjärnan vill mer än vad kroppen orkar.

Röntgen blev avklarad i onsdags i alla fall. Ingen höjdare, men det gick att få i sig all vätska. Kanske därför gårdagen inte var någon höjdare. 

Det är i alla fall snart helg :) Jag har lyckats plantera några blommor nu på morgonen, annars händer det inte så mycket för min del. 

Det är vackert väder :) Men jag tar gärna ett rejält vårregn. Saknar doften av regn och växtligheten behöver regnet. Jag hoppas på en bättre dag imorgon och att orken återvänder inom kort. Läkaren vid kirurgen förvarnade att jag skulle vara sliten efter sista kuren. Så det är bara att gilla läget.

Tacksam för att Netflix mm finns. Har hunnit se Outlander nu :) En klar favorit bland alla serier.



Ha nu en go helg//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...