fredag 17 april 2020

Fredag!


Veckorna går gräsligt fort. Det är liksom redan fredag! Idag är det dags att ta blodprov inför kur 4 av 4. Hoppas värdena är bra så det blir som planerat, men jag tänker inte ropa hej än.


Igår fick jag en klump i magen när det ringde "Inget uppringningsid" på mobilen vilket innebära samtal från sjukhuset. Dock positivt samtal min röntgen blir en vecka tidigare än planerat för Linköping vill ha upp mig så fort det går pga Covid-19. 

Nu får vi helt enkelt hoppas på att röntgen visar på ingen spridning och helst att den ovälkomne hyresgästen krympt lite. Jag ser fram emot att avsluta den sista kuren och få lägga fokus på bygga upp kropp och själ.

Denna veckan har kämparglöden flödat. Har klarat mitt mål hittills att utöka antalet steg varje dag och positiva effekter har helt klart kommit till. Sover bättre om nätterna, bättre mående i knoppen, bättre flås och så vidare! 

Ha en härlig helg mina vänner//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...