söndag 25 oktober 2015

Viktresan som försvann...


Ja jag är långt ifrån en perfekt människa. 14 September så skulle jag börja min viktresa, men det höll ungefär lite mer än en vecka för sedan hände något. Det blev helt enkelt för mycket i min värld. Intensivt på arbetet med mera har det varit nu under lite mer än en månad. Och jag kände att jag inte skulle ställa mer krav än nödvändigt på mig själv.

Men nu är jag back on track igen. Det känns bra och idag lyckades jag få med hela familjen på 5 kilometers promenad dock med vagn för Majas skull. Härligt väder hade vi också under vår promenad tillsammans. 

Nu väntar återigen en arbetsvecka, med lite längre dagar. Fast jag känner mig oförskämt piggare nu när vi ställt tillbaks klockan. Vintertid är liksom min tid! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...