fredag 23 oktober 2015

Tre år idag!


Idag blev vår trollunge 3 år. Inte klokt att redan har gått tre år liksom. Och skrämmande nog har hon antagligen fått mitt humör, lite märkligt för mitt humör är ju kvar ;) Dagen har gått i en födelsedagstecken, efter mitt arbete så hämtade jag Maja på förskolan för att sedan åka till Ica och handla godsaker för är det födelsedag så är det! Sedan väntade resten av paket eftersom jag inte träffade Maja i morse så lade jag fram ett lämpligt paket vid hennes säng.

Balanscykel hade hennes pappa införskaffat och det övas för fullt här. Sen blev det lite pysselsaker, ringar och låtsasöronhänge, dvdfilm, pippi långstrump memory med mera. 

Ikväll var önskemålet att leka med de nya play doh formarna så jag fick snällt ställa mig och göra en play doh - deg. Och jag erkänner jag gillar att "dega", man får ju utlopp för sin kreativitet. 

Imorgon väntas födelsedagskalas för de närmsta och jag har bara liiite kvar att städa ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...