tisdag 27 oktober 2015

Imorgon är det maskerad!


Det är ju tur att man har ett arbete där man får möjligheter att spöka ut sig mer än vanligt. Nu ska jag dock inte vara vampyr som bilden ovan här. Det blir mer färg och glamour! Egentligen är det min lediga dag, men jag tar och gör en kort visit i alla fall bor ju inte så långt ifrån och imorgon är det lite av en speciell dag. 

Så ikväll har jag och min dotter lekt maskerad här hemma och provat diverse utstyrslar så nu är jag redo för morgondagen. I övrigt så är jag en gnutta sliten, har nämligen fått sjuuuukt ont under revbenen på högersida. Får ge det någon dag till sen är det nog dags för ett samtal till farbror doktorn. Verkar som det blir värre varje gång jag har ätit...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...