söndag 30 mars 2014

Underbar dag!


Idag har det varit en fantastisk dag. Vi har varit ute en stor del av dagen här hemma och pysslat med lite av varje såsom plantera blommor, matat hönsen och gosat med hästarna. Maja älskar att vara ute och drar nästan på sig stövlarna själv nu och vill gå ut. 

Jag har dessutom hunnit promenera en mil sammanlagt idag. Det känns skönt att ha kommit en bit över 10 mil nu i alla fall. Det känns som att jag kommer att nå målet på 20 mil till den 17:e april. 

Nu får det snart bli sängen och boken "När skönheten kom till Bro" av Anna Jansson. Det är några kapitel kvar innan jag når slutet. Det är tryggt att läsa om Maria Wern för man vet vad man får :)

Go´kväll på er//Tess






2 kommentarer:

  1. Jag tyckte verkligen jättemycket om När skönheten kom till Bro! Det var min första Anna Jansson och den gav mig genast mersmak :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag läste ut den igår. Lite oväntad vändning sådär i slutet :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...