söndag 9 mars 2014

Mycket uppe i knoppen!

Blääää...

Det kryper liksom på från ingenstans. Först mår man illa, sen börjar man frysa, sen svettas man och sen börjar man må ännu mer illa...sen gör det jätteont i magen! Antagligen har jag fått i mig choklad. Att något som är så otroligt gott kan ha denna effekt på mig. 

Jag undviker choklad (kakao) så gott det går men ibland så smyger det på trots man kanske frågat caféet några gånger om det verkligen inte innehåller kakao eller man lusläser innehållsförteckningar som en tok.

Nu är det i alla fall kvällen! Imorgon är det en ny vecka och nya tag. Nu har jag liksom bestämt mig. Det är "All in" nu! Nu jävlar liksom. Se upp alla människor! Ragatan is back!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...