söndag 23 mars 2014

Traskar på...


Det går framåt med utmaningen "20 mil på 5 veckor" i alla fall. Det känns skönt att 36% är avklarat och jag har ändå till 17 april på mig att bli klar. Kul att ha något att sträva efter och det är helt klart en morot de dagar det känns lite mindre motiverat att ta sig ut också.

Idag har jag i alla fall traskat 9,5 km, dock fördelat på två promenader. Det var lite stressigt imorse och vädret var väl kanske inte det bästa heller samt att jag fick skoskav. Men nu åkte skoskavplåster på och Mello i hörlurarna sen knatade jag på.

Nu väntar snart en ny vecka. Inga stora grejer händer vad jag vet mer än en massa arbete fram till fredag och sedan blir det loppis-tur på lördagen till Jönköping. Det är ju någon sorts megaloppis på Elmia som man inte får missa.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...