fredag 21 mars 2014

Tänk vad det har ändrat sig?!


För några år sedan blev man nästan stämplad som "Knäppis" för att man besökte loppisar, secondhandbutiker, auktioner med mera. Nu är det så inne att besöka loppisar! 

Imorgon ska jag iväg på en klädbytarloppis i Skillingaryd och det är även leksaker också. Mycket roligt! Även om man inte alltid hittar något så ger en hel del spänning för man vet ju aldrig vad man kan finna för spännande saker.

Nästa helg är det en megastor loppis i Jönköping som ska besökas. Vet att även Tvetagården (Hva) har loppis och jag antar Kulturhuset också har öppet. Så nästa helg vet jag definitivt vad jag ska sysselsätta mig med!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...