onsdag 5 mars 2014

Lediga dagen

Lediga dagen idag! Som har inte har inneburit så mycket mer än shopping via nätet faktiskt. Jag och Maja slappar för jag har en haft hiskelig yrsel idag till och från så då får man ta det lite lugnt, men en och annan tvättmaskin har avverkats i alla fall. 

Jag försöker helt enkelt ladda för två arbetsdagar som återstår denna vecka. Dessutom hoppas jag att bacilluskan emigrerar från mig snart för nu är det är mer än två veckors umgängestid med denne. Ska tillkännages att jag har hunnit testa både en och två och fler huskurer! Men bacilluskan är segare än segast!




Nu längtar jag helt enkelt efter fredagseftermiddagen//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...