söndag 24 mars 2013

Trött!

Idag är jag så trött på en del saker och ting. Känns som denna dag inte blivit riktigt som jag tänkt mig. Skallebank from hell är inte kul! Dessutom känner jag mig förbaskat sårad och trött.

I alla fall så hade jag en trevlig gårdag. Den spenderades på Gekås. Vi åkte premiärbuss med Swebus som har en ny sträcka Huskvarna-Jönköping-Skillingaryd-Värnamo-Ullared. Till och med Morgan och Ola-Conny åkte med på bussarna som gick igår. 


Vi var inte ensamma på Gekås så jag antar dagens skallebank kan ha något att göra med gårdagen. Det var trångt och luften blir ganska torr därinne när man shoppar. Det blev i alla fall en del shoppat och ett avbrott från vardagen vilket var skönt!  Nu ska jag snart krypa till kojs och läsa en bra bok. 

Nattinatt//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...