onsdag 27 mars 2013

Dags för spruta!

Idag har Maja varit på sin fem månaders-kontroll. Det blev OK-stämpel samt två sprutor. Några få tårar föll på Majas kind, men snabbt så var hon glad igen. Får se om det kommer någon feber eller ej senare idag. Nu blir det inga sprutor förrän i Oktober nästa gång när Maja är ett år helt enkelt.

I övrigt är det sol, motion, städning och annat som gäller. Bäst att passa på att njuta av solen när den väl hittat hit. Sen vill man ju ha lite påskfint i hemmet också såklart.

Nu är jag dessutom inne på tredje dagen utan Facebook. Känns riktigt skönt! Facebook är så ytligt på något sätt, jag försöker inte bara skriva bra saker statusar där för livet är inte en dans på rosor 24 timmar om dygnet och 365 dagar om året. Dessutom har jag tröttnat på en del människor och falskspel. Det kan man helt enkelt vara utan. Jag är trött på skitsnack och annat idiotiskt beteende. Visst att vi är människor och kan göra misstag i våra liv, men man kan då stå för det man gör. Jag ser mig inte som Fröken Perfekt på något sätt och är inte felfri som människa//Tess

2 kommentarer:

  1. Jag började undra vart du hade tagit vägen.. nu får jag ju lägga in din blogg istället så jag kan spana in Maja där !!!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...