onsdag 6 mars 2013

Fullt ös medvetslös!

Idag har jag haft en "Fullt ös medvetslös" dag. Det känns som jag inte har hunnit varva ned förrän nu. En riktig powerwalk efter att stallet var fixat.

Extra nervositet idag eftersom jag skulle på en så kallad helstatus-undersökning hos min nya tandläkare. Ja,jag har bytt tandläkare vilket resulterar i en del kostnader. Min nya tandläkare är nämligen en noggrann en...Fast det känns bra!

Sen när jag kom hem därifrån så har dagen liksom rusat på ändå. Tvätt har tvättats, torkats och vikts. Jag har fixat matlådor, städat och hoppat runt här i hemmet som en jojjo. 

Ikväll har det även varit umgängestid med "Bästa" vännen. Så nu kan jag sova även inatt med gott samvete. Det känns så skönt i både rygg och samvete efter ett intensivt cykelpass.

Nu blir det med andra ord läggdags för mig. Imorgon är det en ny dag och vi får väl se vad som händer och sker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...