tisdag 12 mars 2013

Lite fejksol gör susen!

Nu har jag varit och fusksolat. Det gör susen för en frusen själ med öm rygg. Att få krypa in i solariet så här i kyliga tider laddar energin hos mig på något märkligt sätt. Ryggen blir gladare också!

Idag har det varit fullt ös här på berget. En mini-mammaträff med två andra mammor och deras söta bebisar. Alla är födda 2012 så det var kul att träffas och prata av sig lite grann :)

Sedan blev det en rask promenad för mig. Här ska det kämpas på med vikten som sagt. Har ju haft ett bra flyt de senaste tre veckorna och önskar att det fortsätter så även om jag inte vågar hoppas på samma tur nästa vägning, men jag jobbar på. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...