tisdag 19 mars 2013

God förmiddag!

God förmiddag!


Det är små snöflingor i luften. Jag väntade mig snöflingor stora som dasslock, men det verkar som vi kommer klara oss undan hyfsat från snön som skall falla i alla fall. Man kan ju alltid hoppas i alla fall!

Det händer saker och ting på berget. Bilder kommer snart att dyka upp. Inser jag har blivit lite bekväm av mig och har sällan den vanliga kameran med mig utan mest mobilen. Men snart kommer det bilder på nåt ;)

Gårdagen var hyfsat lugn i alla fall. Var på Öppna förskolan med Maja och var social en stund. Det lutar åt en sväng på barnrytmik på torsdag, får väl se om vi är pigga. En rätt lugn vecka vilket är ganska skönt. Det är bara jag som ska lida en stund idag, men det går nog bra hoppas jag. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...