måndag 20 augusti 2012

Måndag...

Då är snart måndagen till ända. En arbetsdag är avklarad och nu återstår tre arbetsdagar kvar denna vecka. Fick en vacker och härlig födelsedagspresent av mina underbara kollegor idag :) Tur man har! En tjusig lykta som verkligen är jag!

I övrigt så tycker jag att dagens luft varit lite väl kvalmig, önskar gärna lite friskare luft imorgon. Ser inte alls fram emot morgondagen. Först BM-besök som känns helt okej, men sen besök hos tandhygienist (Usch) och en timme efter det blir det ett besök hos tandläkaren (Dubbelusch på den). Ska bannemej ha bedövning imorgon hos tandläkarn. För jag vill inte sitta och lida där igen vilket jag har fått göra de sista gångerna. Visst jag har inte den tandläkarskräck jag hade tidigare, men den börjar göra sig lite påmind när man funderar på om man ska få bedövning eller ej.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...