tisdag 28 augusti 2012

Tisdag...

Idag har jag spenderat min förmiddag på trevliga Ikon i Nässjö hos favoritfrisören. Det känns lite märkligt att det är sista gången jag fixar håret innan "Kotten" kommer. Det var i alla fall riktigt behövligt och underbart skönt att fräscha till håret. Nöjd blir jag alltid där. Nu är jag redo för "Kottens" ankomst. Var inne på Lindex och köpte söööta tossor till "Kotten", och amningsbehåar till mig själv. Det känns att det närmar sig med stora steg nu och verkligheten känns så mycket närmre nu. Träffade även på en annan blivande mamma som bor i byn, men som skall inte ha förrän nästa år. Kul att det blir nya generationer i denna byhåla, det kan nog behövas. I alla fall så blir det soffan och vila nu en stund för ryggen är inte i form idag heller. Och är det något som känns märkligt så är det att inte ha en massa måsten inbokat nu. Gah jag kommer kanske klättra på väggarna framåt...

1 kommentar:

  1. Skönt att fixa till sig i håret. Ska också snart till frissan.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...