tisdag 14 augusti 2012

Fotoutmaning 13 - Mitt kök


Gårdagens fotoutmaning 13 var "Mitt kök" eftersom gårdagen gick i två hundra så hanns det inte liksom inte med. Mitt kök är väldigt svårmöblerat då jag har två spisar modell "äldre" i varje ände av köket samt fyra dörröppningar. Nackdelen med gamla timmerkåkar. Inte har vi haft hjärta att sätta igen någon dörr heller. Det är ett kök som är allt annat än toppmodernt, men jag stormtrivs och det är huvudsaken. Vitrinskåpet är ett auktionsfynd som jag är ganska så nöjd med :)


1 kommentar:

  1. Tack för din snälla kommentar om mitt kök! Ditt eget kök ser också mysigt ut!
    kram Åsa

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...