tisdag 24 juli 2012

Sommar

Så underbart väder idag. Njuter av varje sekund och det är så härligt med varma vindar. Jag älskar värme i alla fall om jag är ledig och inte har några krav. Perfekt väder att sitta i solstolen och läsa en bra bok idag. Annars så har jag målat lister och dörrfoder till "Kotten"s rum. Jag har inte fattat riktigt att det imorgon är bara kanske 10 veckor kvar eller mindre kanske med för den delen. Det känns ofattbart att jag ska bli mamma så snart. Peppar peppar så har jag ju inte lidit så mycket hittills under graviditeten. Halsbränna går ju att överleva och även undvika för det mesta. Det är väl orken som är mest frustrerande att jag inte orkar gå mina långa promenader längre som till exempel förra året kunde jag lätt vara ute i två - tre timmar och plocka svamp. Får väl hålla tummarna att jag inte får några direkta krämpor de sista veckorna heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...