onsdag 25 juli 2012

Slappdag...

Nu har vi varit och hämtat tapeterna! Så fort vädret blir sämre så åker de antagligen upp. För min del idag väntar lite målning av dörrfoder. Är ganska sliten idag för jag har haft en rätt dålig natt med sammandragningar och lite tryck här och var samt att min mage blev som en fotboll ibland *Gah*. Ska ta det lugnt någon timme till och vila lite innan jag drar igång med målningen.

Har även gratulerat min darling som fyller år idag. Det är alltså ingen vanlig dag utan min darlings födelsedag. Så ikväll ska vi iväg och ta en fika på något mysigt fikaställe.

Over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...