söndag 22 juli 2012

God morgon!

Det underbart väder igår. Andra dagen under min två veckor långa semester som det faktiskt inte regnade direkt på mig. Var iväg på loppistur igår, men gjorde inga större fynd. Det blev en grimma till Bella samt att vi var på Olssons och där blev det tre små söta glasflaskor. Skönt att komma ut lite! Väl hemma blev det att rödmåla mina pallkragar som jag ska odla/odlar i. Efter det blev det faktiskt att köra in ett lass med ved. Fast det är faktiskt ganska frustrerande när inte kroppen är som den varit och jag inte har den ork jag har haft tidigare. På kvällen hamnade vi nere hos mina föräldrar en sväng, skulle bland annat hämta foder till hönsen. Sen var det helt plötsligt sena kvällen :)


Är helnöjd med dessa tre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...