onsdag 25 juli 2012

Go´kväll!


Kvällen har spenderats på Kroatorpet i Huskvarna med la familia för att fira darlingens födelsedag. Det intogs en oerhört mumsig räksmörgås och kall cola ; Efter det blev det en tur till Ica Maxi och jag kommer aldrig att köpa wienerbröd och munkar där. Två ungar i 5-8 års åldern sprang och petade på dem och plockade bland annat strössel på munkarna för att sedan stoppa i munnen *Uäk*. Jag tycker verkligen om barn, men jag tycker att föräldrarna faktiskt skall ha koll på sina barn när man är och handlar.

Så skönt väder och jag njuter varenda sekund för jag har verkligen längtat efter solen och värmen. Nu blir det snart sängen för min del och jag hoppas jag får min sömn inatt. Först blir det en stund framför tvn...

Nattinatt på er...

1 kommentar:

  1. Dom räkmackorna är inte att leka med. Väldigt goda!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...