fredag 6 juli 2012

Semestertime!

Nu har jag äntligen semester! Nu får man hoppas att solen hittar hit också. Det blir väl mest dagsutflykter på min semester, är inte så mycket för att sova borta precis. Hästveda marknad är inbokat nästa vecka i alla fall. Ska i alla fall vara skönt att inte ha en massa måsten och tider att passa nu och kunna sova ut även om jag är galet morgonpigg fortfarande. Lite pyssel och plock blir det i hemmet också. Barnrummet skall fixas iordning så nu ska det röjas ut och så jag ska fixa taket där sen ska mina föräldrar hjälpa till att tapetsera :) Nä nu blir det tv-soffan! //Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...