onsdag 1 februari 2012



Man fick ett antal goda skratt vid genomgång av bilderna från examen.Jag kan säga att jag grät inte utan skrattade som en galning när fotografen kom och tog detta kort. Mitt liv förlängdes med ett antal x härliga år. Man får väl helt enkelt bjuda på sig själv ibland. Idag har jag spenderat en hel del tid på mitt arbete, vilket även innebar att besöka Kreativt återanvändningscenter. Ett stort projekt som startat i Vaggeryds Kommun som innebär ett samarbete med företagare som kan lämna in överblivet material och spill som sedan förskolor och skolor kan få hämta. Måste säga att det fanns massor med spännande material att beskåda och det är kul att arbeta i en kommun som startat upp ett projekt som detta. Jag tycker verkligen det ligger i tiden! Det är kul att se möjligheter med olika material och även att se hur barnen använder material på olika sätt.

Kram//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...