torsdag 2 februari 2012

Bokhyllor...

Boken "Bokhyllor" av Alex Johnson utkom nyligen och handlar gott och kort om bokhyllor. I Bokhyllor finns en hel värld av spännande, roliga, galna och vackra hyllor att upptäcka, med massvis av inspiration till såväl bokälskare som inredningsintresserade. Jag höll på att sätta kvällstéet i halsen vid första tanken kan man göra en bok om bokhyllor, men jag får erkänna att jag blir faktiskt lite nyfiken att ta en titt i boken om jag får möjlighet. Jag har ju en liten dröm om ett eget litet hemma-bibliotek som just nu består av tre små bokhyllor som redan är överfulla och det ligger böcker nedpackade i kartonger. Tror i alla fall att boken "Bokhyllor" kan tänkas komma med en hel del idéer på förvaring av böcker än just de bokhyllor som till exempel IKEA har i sitt sortiment. Någon som redan har läst och tittat i boken? Berätta i såfall!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...