onsdag 8 februari 2012

Bokrea!

Igår råkade jag hamna på förhandsbokning av bokrean 2012. Jag klickade hem 17 titlar och jag erkänner att jag är en boknörd på hög nivå. Några bland alla titlar är Samlade svenska kulter, Cirkeln, 14 år och till salu, Flickan med snö i håret och Damen under isen. Vet ju även att jag kommer att snegla runt i diverse bokhandlar och inandas bokrean. Risken ökar ju även då att det blir en och annan titel till som hamnar i mitt hem. Fast jag tycker det är ju faktiskt ett hälosamt nöje att läsa böcker, man ökar sitt ordförråd, lär sig nya saker och tränar hjärnan. Så har ni funnit något intressant eller är det något speciellt ni söker nu under rean?

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar!! Gillas!

    Blir lite avis på dig som verkar läsa mycket, i mitt förra liv - när vi inte hade TV och höll på med huset, då läste jag oxå mycket och saknar det men orkar liksom inte längre. Men brukar läsa mer på sommaren när det är ljusare ute och man inte är riktigt lika trött...

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...