fredag 10 februari 2012

Fredagsmys...



Nu står fredagsmys på planeringen. Min arbetsvecka är avklarad och jag överlevde att ha två öppningar på raken samt att ha apt på kvällen innan andra öppningen. Trodde jag skulle få använda tändstickor för hålla ögonen öppna, men icke :) I helgen har jag faktiskt inget inplanerat och det känns så otroligt skönt. Jag ska ägna tid till att promenera med Elektra, läsa massor och antagligen göra en omgång med play-do lera. Har gjort en idag på jobbet så jag ser så där "Hulken-grön" ut på händerna. Nä nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. Ha en skön fredag//Tess 

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...