fredag 3 februari 2012

God morgon!

God morgon! Det var 17,5 minusgrader imorse när jag tittade på termometern. Galet kallt, men galet skönt också. Hellre en massa minusgrader än regn och blask för det är ju trots allt bara februari som faktiskt räknas som en vintermånad. I alla fall så kan jag lova att jag vaknade till när jag var i stallet och fixade. Märks även på småfåglarna ute att nu går det åt mat för dem, för varje dag får jag fylla på foderautomaterna med en massa godsaker. Även rådjuren har fått sin del imorse, de står varje dag och väntar på mig. Nu önskar jag er alla en riktigt skön fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...