fredag 6 januari 2012

Trettondagen

Solen strålar verkligen här idag. Ska strax ta mig en lång promenad med Elektra, men först ska jag dricka upp mitt thé. Invigde mina nya temuggar igår och det var en perfekt julklapp! Nu ska här drickas thé i massor är tanken. Perfekt att värma sig med eller om man är sugen på nåt så tar man en kopp thé helt enkelt. I övrigt har jag fixat i hönshuset idag, lagat asiatiska köttbullar, varit och införskaffat alvedon. Senare i eftermiddag så ska mamsen gratuleras :) Ska bli väldigt spännande vad hon tycker om sin present som hon ska få. Ha en härlig dag//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...