onsdag 4 januari 2012

Go´kväll...



Jag är så sjukt trött att jag antagligen skulle kunna stå och somna ikväll. Först ett antal timmars arbete, en rejäl promenad på orten där jag jobbar för där har de faktiskt gatubelysning, för att sedan åka och veckohandla på Ica Maxi i Jönköping. Naturligtvis var jag extremt gnällig då jag insåg på hemvägen att jag inte ätit typ sen halv ett = Tess har lågt blodsocker. Så alla andra medmänniskor undvek nog mig och min kundvagn på Maxi för jag såg nog allt annat än trevlig ut där ikväll ;) Nu med mat i magen är jag bara trött, men glad igen. Det ska bli spännande att väga sig på måndag igen. Egentligen borde jag hoppa på cykeln och bränna några kalorier, men jag är rädd att jag ramlar av om jag somnar ;). Nattinatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...