torsdag 19 januari 2012

Once Upon A Time!


Av ren slump fick jag se reklam för en ny serie som sänds på Kanal5 vid namn "Once Upon A Time". Sagonörd som jag är så är det bara att inse att jag är fast vid denna nya tv-serie. Såg avsnitt 1 säsong via nätet för att sedan se på Kanal 5 ikväll vid 20.00. En del kända ansiktet bland skådespelare samt att många sagofigurer som känns igen figurerar i tv-serien. Har nästan samma hållbarhet som "The Storyteller - Sagor för stora barn". Älskade den serien också och fick tack och lov tag i dvd med den tv-serien. Gamla folksagor är helt klart något som jag tycker oerhört mycket om.  I alla fall nog skrivet om det och jag rekommenderar klart att se ett avsnitt av "Once Upon A Time".

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Jag är oxå helt fast! Häftigt att se en sån version av sagor!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...