torsdag 12 januari 2012

Go´kväll...

10 000 projekt på G! Det känns dock inte som jag blir färdig med något av alla projekt. I alla fall har jag cyklat i 30 minuter på min trotjänare samtidigt som jag tittade på det jag missade av Biggest Loser igårkväll. Vad gör man inte för att förena nytta med nöje ;) Skulle även klippa och klistra lite här hemma ikväll, men inser att jag missat och glömt en del på jobbet. Det får jag helt enkelt fixa i helgen! Jag borde även promenerat en långis, men hann inte och ge sig ut i mörkret vågar jag inte när man har hört talas om aggressiv älgko fast hon är nog van vid för jag brukar ju prata med henne när jag ser henne. Inga ägg kvar idag så antar att Bodil har gottat sig idag och igår chockade hon mig genom att låta ägget vara kvar. Blir inte klok på denna höna.  Dessutom borde jag baka nåt smaskigt, men då är ju risken enorm att jag vräker mig i det. I helgen är inget inbokat än i alla fall så det kanske blir till att bara motionera och njuta av livet mest :) Värre med nästa helg bara en massa galej på G då. Fredag är det examentime och på kvällen ska man ut med jobbet. Lördagen ska det bli examensfest med en del av alla som gått ut och blivit förskollärare :)

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...