fredag 20 januari 2012

Dagen D är här!

Idag är ingen vanlig dag idag är det nämligen dags för examen. Jag är snart Fröken Therese på allvar. Det känns underbart! Mindre underbar är att jag har tappat rösten i princip, men försöker kurera med té nu. Det är inte klokt vad dessa 3½ år har gått fort. Man har lärt känna många människor en del trevligare än andra. Man har svurit och man har skrattat. Värsta minnet måste vara när vi var på exkursion vid en av sjöarna i Jönköping  och åskan drog verkligen rakt över. Har nog aldrig varit så rädd någonsin i mitt liv. Nu är i alal fall skoltiden över för den här gången, men jag skulle nog kunna tänka mig att läsa någon enstaka kurs i framtiden.

Kram//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...