lördag 7 januari 2012

Jag blir hellre jagad av vargar...


I påsk så blir det Kolmårdens varghägn för min mor och mig. Hon fick denna upplevelse i 50 års present. Tror det kommer bli oerhört roligt och spännande faktiskt. Hon har pratat om det i många år och så ska man försöka fixa en rolig present så då blev det en "vargupplevelse". Dessutom har vi bokat in motell i Ullared även samma månad. Två shoppingdagar i landet med de gula kassarna. April kommer bli en oerhört trevlig månad tror jag bestämt. Känns lite roligt att ha något att se fram emot, men nu hoppas jag på en vacker vår när den väl tar fart. Just nu snöar det ute och det är ca 0,5 plusgrader. Lite skillnad mot igårkväll när det var 6 minusgrader istället. Ett varierande väder som sagt!

Kram//Tess


1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...